U Nemačkoj naredna 3 meseca mesečna karta za sve vrste prevoza 9E. A mi idemo ka tome da u jednom pravcu 86 km košta 9E. Ta kilometraža u Slovačkoj sa istim vozovima košta 2E.
@w
27.05.2022 • 10:52
Tošin Bunar je važna stanica
@Nikola
"I šta si ti uradio da makar umanjiš štetu? Jesi skrenuo pažnju čoveku da skloni sir sa sedišta? "
@Nikola
I šta si ti uradio da makar umanjiš štetu? Jesi skrenuo pažnju čoveku da skloni sir sa sedišta? Jesi rekao to možda kondukteru? Nisi, sat vremena si samo gledao kako uništava sedište? I šta ćemo sad? Očekuješ da postoji 5 miliona policajaca za svakog građanina po jedan? Nema uređene države bez odgovornih građana koji se u svakom trenutku aktivno bore da žive u uređenoj državi.
I tako će građani Srbije opet da finansiraju gubitaša, jer sa cenom od 400 din. železnica tvara čiste gubitke, a razliku do stvarne cene karte plaćamo svi mi.
skroz dobro, pogotovu za studose i one koji rade u bg, a voz i bus se porediti ne mogu, za svakog kome politicka botovanja il' prkeljanja nisu smisao zivota, lepa vest,
Ok je cena zaista! Obzirom koliko je gorivo za 800 dinara je prihvatljivo! Onaj ko radi u BG sigurno neradi za 500 eu vec 1000 i vise! I njemu se isplati kao i vecini gradjana koji zele u BG za vikend il vec sta bilo!!!
subvencionisane karte. nije nista neuobicajeno u svetu zeleznica. samo kazite ljudima jasno da te karte placaju svi iz budzeta, ne samo oni koji se voze
PS za one koji nisu znali BUDZET je ono gde stoje pare koje je drzava uzela od SVIH vas da bi sa njima radila nesto sto je od opste koristi. mislite o tome svaki put kad vam serviraju pricu o tome kako ce drzava napraviti ovo, ili dati pare za ono. nisu to drzavine pare vec vase.
Da li su direktori svih skola procitali sve mail-ove od jutros ? Zimus smo palili sve moguce novogodisnje ukrase koji su svetleli od Oktobra do Marta a sad nesto kao stedimo struju a ovo sa cenom karte je kao da stavite majoneze na senvić !
Dakle Kina ima dugoročni strateški projekat "Novi put svile" gde investira ogromna sredstva da bi izbegli mogućnost blokade Molučkog tesnaca u nekim eventualnim budućim sukobima.
Obnovili su i produžili Transibirsku železnicu do Poljske i Evrope, obnovili su železničku liniju preko Turske, pa su zakupili luku u Pakistanu na 99 godina, izgradili prugu preko Himalaja da spoje sa Kinom, pa su iznajmili Pirej na 99 godina i sada grade pruge da povežu sa Srednjom i Zapadnom Evropom.
Onda naši nesrećnici prodaju naivnom narodu priču da je to njihov projekat, pa uzmu nepovoljne kredite od Kine da angažuju Kineske (i još neke) firme, pa se angažuju neki podobni podizvođači, pa cene narastu pa plus loš projekat, pa plus loš kvalitet, pa ponovo vijadukt, pa ponovo nadvožnjak, pa velika kašnjenja i tako. Odoše troškovi u nebesa.
Pa onda kredit za kupovinu skupih tehnološki zastarelih vozova
Onda otvore železnicu, daju socijalnu cenu karte da bi se omađijani Srbi vozali i divili Gvozdenom konju u XXI veku.
Sada će bre još uzeti kredit da mogu uopšte da ODRŽAVAJU prugu.
Pobogu! Sve nakaradno!
Da ponovim jedno pitanje:
"zbog cega je cena kilometra pruge kroz vojvodjanske vrleti, duplo veca od cene kilometra pruge kroz norveske ravnice"
Putovao vozom prošle nedelje. Preko puta mene sede čovek i da susedno sedište stavlja kesu sa sirom. Kada je stigao do svoje stanice, gospodin je lepo otišao i iza sebe ostavio mokro sedište od sira. Za par meseci od tog voza ostaće deponija.
Super . Nije puno poskupelo.
Očekivao sam da će biti duplo.
Ipak mi se čini da neko ima zadatak da čita i prenosi kad se ljudi bune na cene ili tako nešto
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Karte za "Soko" na relaciji Novi Sad - Beograd od 1. juna 400 dinara, biće i posebne mesečne karte
Autor: Tanjug
Novi Sad
•27.05.2022.
•05:28
Komentari 20
Dr Milan
Ludnica
27.05.2022 • 10:52
Tošin Bunar je važna stanica
@Nikola
"I šta si ti uradio da makar umanjiš štetu? Jesi skrenuo pažnju čoveku da skloni sir sa sedišta? "
Drzis pridiku onom koji ukazuje na nepravilnost?
Soko
NS-BG
Sta je samo za ove sto krecu iz BG jeftinija karta?
w
I šta si ti uradio da makar umanjiš štetu? Jesi skrenuo pažnju čoveku da skloni sir sa sedišta? Jesi rekao to možda kondukteru? Nisi, sat vremena si samo gledao kako uništava sedište? I šta ćemo sad? Očekuješ da postoji 5 miliona policajaca za svakog građanina po jedan? Nema uređene države bez odgovornih građana koji se u svakom trenutku aktivno bore da žive u uređenoj državi.
nsbot
albino
deda
EvoOvako
Ovo je super cena karte, naročito za ovakav voz. Imam osećaj da ćemo i ovo uništiti.
Aleksandar
Dragan
Joki
Ns
M
ex chapman
PS za one koji nisu znali BUDZET je ono gde stoje pare koje je drzava uzela od SVIH vas da bi sa njima radila nesto sto je od opste koristi. mislite o tome svaki put kad vam serviraju pricu o tome kako ce drzava napraviti ovo, ili dati pare za ono. nisu to drzavine pare vec vase.
Dejan
Prosvetitelj botova
Obnovili su i produžili Transibirsku železnicu do Poljske i Evrope, obnovili su železničku liniju preko Turske, pa su zakupili luku u Pakistanu na 99 godina, izgradili prugu preko Himalaja da spoje sa Kinom, pa su iznajmili Pirej na 99 godina i sada grade pruge da povežu sa Srednjom i Zapadnom Evropom.
Onda naši nesrećnici prodaju naivnom narodu priču da je to njihov projekat, pa uzmu nepovoljne kredite od Kine da angažuju Kineske (i još neke) firme, pa se angažuju neki podobni podizvođači, pa cene narastu pa plus loš projekat, pa plus loš kvalitet, pa ponovo vijadukt, pa ponovo nadvožnjak, pa velika kašnjenja i tako. Odoše troškovi u nebesa.
Pa onda kredit za kupovinu skupih tehnološki zastarelih vozova
Onda otvore železnicu, daju socijalnu cenu karte da bi se omađijani Srbi vozali i divili Gvozdenom konju u XXI veku.
Sada će bre još uzeti kredit da mogu uopšte da ODRŽAVAJU prugu.
Pobogu! Sve nakaradno!
Da ponovim jedno pitanje:
"zbog cega je cena kilometra pruge kroz vojvodjanske vrleti, duplo veca od cene kilometra pruge kroz norveske ravnice"
Nikola
Dr
Očekivao sam da će biti duplo.
Ipak mi se čini da neko ima zadatak da čita i prenosi kad se ljudi bune na cene ili tako nešto
Milan
Postepeno karta da poskupljuje,
da se cena povećava.
Ser....u jedan
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H